Vécsey Tímea - Scarborough
A délelőtti foglalkozásokon a nyelvet gyakoroltuk (szleng, aktuális-trendy szóképzéseket stb.), illetve a beszédkészség fejlesztése volt a fő cél. A gyakorlatok során sok új információval bővült a külföldi iskolákban zajló tevékenységekről az ismeretünk, mert többször kellett az országunkról, az iskoláról, az oktatásunkról beszélnünk. Mivel svéd, lengyel, spanyol, német, cseh és szlovák résztvevőkkel voltam egy csoportban, így ezen országok oktatási helyzetével kerültem közelebbi viszonyba.
Délutánonként módszertani képzésben részesültünk, sok kreatív, szórakoztató, újszerű feladattal, módszertani technikákkal gazdagodott tudásunk.
A hazatérésem után több kollégával is megosztottam az új ötleteket, volt olyan, aki visszajelezte, hogy mennyire élvezték a gyerekek az új feladatot!
A saját munkámba is igyekszem bevonni az újító gondolatokat! Sok esetben (főként a 2-s nyelvi csoportoknál tapasztalom), hogy sokkal aktívabban vesznek részt a feladatokban, kevésbé zavarba ejtőnek élik meg a hibákat, amiket vétenek, köszönhetően ezeknek az új feladatoknak!
Saját magamon is azt tapasztalom, hogy számomra is változatosabbak lettek az óráim.