Tájékoztatás


Tisztelt Szülők!

 

Étkezés:

A március havi befizetett étkezés Zugló Önkormányzatával egyeztetve mindenkinek központilag lemondásra került.

A befizetett áprilisi étkezéssel kapcsolatban nem kaptunk még hiteles információt, amint birtokában leszünk, továbbítjuk.

 

Taneszközök kiadása:

  1. 03.17-én reggel 7.00-8.00 között és délután 16.00-17.00 között átvehetők a tanulók tanuláshoz szükséges iskolában maradt tankönyvei.

Csak a fenti időpontban van lehetőség a tanszerek átvételére!

A tornafelszerelés, váltócipó és egyéb ruhadarab átadását nem tudjuk biztosítani.

Az átvétel menete: a kollégák névre szólóan, egy csomagban gyűjtik össze a tanulók tanszereit, amit Önök, vagy a gyermek a fenti időpontban a bejárat előtt átvehet.

Megértésüket kérjük, amiért a járványhelyzet miatt nem jöhetnek be az épületbe.

 

Informatikai eszközök:

Informatikai eszközt nem áll módunkban a gyerekek részére adni. Igyekszünk az online tanítást úgy megoldani, hogy okostelefonon követhető legyen a tananyag.

Személyes tanács: a Facebook oldalon rengeteg felajánlás történt az elmúlt napokban, ingyenes internetbekötés, informatikai eszköz-kölcsönzés és felajánlás témában.

Javaslom, keressék a felületet és éljenek a lehetőséggel.

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlése szerint a mobilszolgáltatók, a Telekom, a Telenor és a Vodafone is biztosítja, hogy a KRÉTA rendszer mobilinternetes elérése ne terhelje az adatforgalmi keretet.

 

Ügyelet:

Jelenleg egyetlen gyereknek sem kell ügyeletet biztosítanunk.

 

Köszönjük az együttműködő segítségüket!

 

A mai napon tájékoztatást kapnak az online tanulás megszervezésének kereteiről és módjáról.

Budapest, 2020.03.16.

                                                           Üdvözlettel:

                                                                                                          Gombár Erzsébet

                                                                                                          intézményvezető

Tisztelt Szülők!


Az iskolában maradt tankönyvek átvételéről, a gyerekek étkezésével kapcsolatos ügyek intézéséről, a holnapi napon délelőtt tudok pontos tájékoztatást adni, a pedagógusokkal és a Zugló Önkormányzattal való egyeztetés után. Kérem, az elkövetkező időszakban, napi szinten többször figyeljék az e-Kréta Faliújság bejegyzéseit, az iskola honlapját és Facebook oldalát, a Szülői Szervezet vezetőjének tájékoztató leveleit. Több csatornán közvetítjük ugyanazt az információt!

Az e-KRÉTA, e-ügyintézés felületére a pénteki részletes használati tájékoztató levél alapján kérem, jelentkezzenek be, mert az egyik legfontosabb kommunikációs csatornánk lesz a kialakult, rendkívüli helyzetben.

Ha gondjuk támad a bejelentkezéssel kapcsolatban hétfőn 13-15 óra, kedd 13-14 óra között iskolatitkárunk telefonon rendelkezésükre áll, de csak a jelzett időben. Kérem, tartsák tiszteletben az általunk meghatározott időpontokat minden esetben!

Türelmüket és együttműködésüket kérem!

Üdvözlettel: Gombár Erzsébet

          intézményvezető

Ügyelet


Tisztelt Szülők!

2020.03.16. 12 óráig kell adatot szolgáltatnom, azoknak a tanulóknak a számáról, akiknek nem tudnak felügyeletet biztosítani a szülei az iskolabezárás alatt, napközben 8 és 17 óra között, mert munkájuk nélkülözhetetlen a járvánnyal kapcsolatos feladatok, valamint az egyéb közfeladatok és a közellátás biztosításához. Ezen tanulók számára kiscsoportos ügyeletet szervezünk.

 Kérem döntésük meghozatalában gondoljanak arra, hogy a fertőzés veszélye így magasabb, mintha a gyermek az otthonában tartózkodna.

 A Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre küldött levélben gyermek neve, osztálya, ügyelet időtartama (nap, órától-óráig) pontos leírásával jelezzenek mostantól, hétfő 11 óráig, ha ügyeletet kérnek.

Együttműködésüket köszönöm.

Gombár Erzsébet

intézményvezető

Tisztelt Szülők!


A péntek esti miniszterelnöki bejelentésből nyilván értesültek a 03. 16-án kezdődő iskolabezárásról. Az oktatás online folyik majd a következő, határidőhöz még nem rendelt ideig. Szeretném tájékoztatni Önöket, hogy amíg a hatályos kormányrendelet nem jelenik meg az oktatási akciócsoport kidolgozott javaslataival, addig én sem tudok kész tervet közvetíteni az online oktatás kereteiről Önöknek. A hétfői nap folyamán fenntartói és nevelőtestületi egyeztetés után bízom benne, hogy a struktúra kialakul és konkrét megvalósítható tervünk, jövőképünk lesz, amiről tájékoztatok mindenkit. Kérem, beszélgessenek a gyerekekkel a kialakult, mindenki számára új helyzetről, ami ezer aggályos kérdést vett fel, de a mi közös feladatunk, olyan körülmények biztosítása, ahol a biztonság érzett és a tananyagban való továbbhaladás adott lesz. Kérem, az osztályfőnököket, szaktanárokat, tanítókat, egyelőre ne keressék meg kérdéseikkel!

Balló Csillával, a Szülői Szervezet elnökével folyamatosan kapcsolatban vagyok, hozzá juttassák el észrevételeiket, kéréseiket (ballo.csilla17@ gmail.com), amit ő továbbít nekem. Nyugalmat, kitartást, türelmet, egészséget kívánok mindenkinek! Bízzunk benne, hogy hamarosan visszatérünk a mindennapok megszokott menetébe.

Üdvözlettel: Gombár Erzsébet

intézményvezető

Budapest, 2020.március 14.

Tisztelt Szülők!


A koronavírus-járványra való tekintettel a beiskolázáshoz kapcsolódó rendezvényeink: nyílt napok, Szülői Fórum, bemutató órák további rendelkezésig elmaradnak.

Üdvözlettel,

Gombár Erzsébet
intézményvezető

Budapest, 2020.március 12.

Koronavírussal kapcsolatos tájékoztatás


Tisztelt Szülők!

A koronavírus helyzettel összefüggő legfontosabb megelőző intézkedések jelenleg az alábbiak:

  • Minden iskolai program, ünnep, utazás, bizonytalan ideig halasztásra kerül.
  • A március 15-i nemzeti ünneppel kapcsolatos megemlékezésünk osztálykeretben történik.
  • E-Krétán és az iskola honlapján keresztül folyamatosan tájékoztatjuk Önöket a hozzánk érkező friss hírekről és ennek függvényében az aktuális teendőkről.

Kérem, az indokolatlan pánik elkerülése érdekében csak a hivatalos kormányzati tájékoztató oldalon található  információkat vegyék figyelembe (http://koronavirus.gov.hu)

Tisztelettel kérem, hogy az E-Kréta üzeneteket figyeljék folyamatosan és a telefonon való érdeklődést mellőzzék munkánk zavartalansága érdekében.

Köszönöm együttműködésüket!

Budapest, 2020.03.11.

Üdvözlettel:

Gombár Erzsébet
intézményvezető

Ügyeleti nyitvatartás: hétköznapokon 07,00 - 18,00

 

Étkezéssel kapcsolatos ügyintézés :

Elektronikus úton e-mailben (etkezes@mezosuli.hu),

Személyes ügyintézésre csak indokolt esetben, előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani.


Étkezés lemondására minden nap 09:00 óráig a etkezes@mezosuli.hu e-mail címen van lehetőség (a később érkező bejelentést csak a beérkezést követő második napra tudjuk befogadni).

Közétkeztetéssel kapcsolatos kérdéseire a 06 1 872 9432-es telefonszámon, illetve az etkezes@zuglo.hu e-mail címen kaphat tájékoztatást. 


Az intézmény fenntartója és üzemeltetője:

kptk logo 250x104px

1149 Budapest, Mogyoródi út 21.
Tankerületi igazgató: dr. Házlinger György
Telefon: 795-8227
E-mail: kozeppest@kk.gov.hu
Web: www.kk.gov.hu/kozeppest

Adatvédelmi tisztviselő: dr. Pavelkó Imre Gergely

E-mail: gergely.imre.pavelko@kk.gov.hu

Eseménynaptár

Előző hónap Július 2028 Következő hónap
H K Sz Cs P Szo V
week 26 1 2
week 27 3 4 5 6 7 8 9
week 28 10 11 12 13 14 15 16
week 29 17 18 19 20 21 22 23
week 30 24 25 26 27 28 29 30
week 31 31

Közép-Pesti Képeslap

 

kepeslap


ZF logo


ZF logo



Károli



erasmus



kerjsegits

Digitális
Gyermekvédelmi
Stratégia
(online gyermekvédelem)


Tisztelt Szülők/Gondviselők!

Az Önkormányzat Képviselő Testülete 3/2017. (I.26.) határozatával döntött arról, hogy 2017.02.28-ával a Zuglói Intézménygazdálkodási Központot (ZIK) megszűnteti. Az étkezéssel kapcsolatos feladatokat továbbiakban Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Polgármesteri Hivatala látja el.